Ai burtică? Uite cum poţi scăpa de ea!

0
397

dreammumbody

Talia rotunjoară este problema mea numărul unu dintotdeauna. Oricât de mult am mers la sală şi oricâte de multe abdomene am făcut, niciodată nu am avut o talie de viespe. Însă nu mă plâng foarte tare de asta. Cred că o femeie trebuie să aibă din toate câte puţin. Şi pe fund, şi la abdomen, şi picioare. Dar cel mai puţin trebuie să aibă la talie. Iar pentru asta este nevoie de ceva efort.

Pe lângă exerciţiile pentru un abdomen plat, este bine să foloseşti alimentele de mai jos şi vei vedea rezultate cât de curând.

Suc de lămâie şi ghimbir

Este foarte simplu de făcut. Atât ghimbirul, cât şi lămâia se pun în blender, se pune puţină apă pentru a subţia compoziţia, apoi într-o sticlă pentru a bea toată ziua din ea.

Ananasul

Pentru mine, acest fruct este foarte bun în a tăia pofta de dulce. Conţine substanţe nutritive, cum ar fi vitamina C, cupru, tiamină şi vitaminele B6. Consumă-l aşa, ca şi fruct, sau pus în storcător pentru a-l face suc. Are şi el rolul de a arde grăsimile din jurul abdomenului.

Apa

„Apa este, de departe, cel mai bun medicament”, după cum spune un vechi proverb slovac. Trebuie să ai tot timpul apă îndeaproape şi să bei cât de des poţi. Dimineaţa, pe stomacul gol, la prânz, înainte de masă, seara înainte de masă, şi ori de cât ori poţi în timpul zilei. Pe lângă multitudinea de beneficii pe care le are apa, vei vedea cum grăsimea de pe abdomen va începe să se reducă dacă o incluzi în dieta zilnică..

 

LĂSAȚI UN MESAJ