Descopera

Țeapa pe care am luat-o de la un celebru magazin online după ce am comandat un ceas de Black Friday

Când era perioada aceea cu Black Friday-ul eu v-am tot încurajat să profitați de oferte și să achiziționați cu grijă. Chiar eu însămi am picat în plasă. Am comandat un ceas pe un site extrem de celebru, poate chiar cel mai mare din România, acela su logo verde și nume de animal gri. Cred că știți foarte bine la ce mă refer. Am comandat și am așteptat cumințică aproape o lună să ajungă, tolerând perioada îndelungată de așteptare, gândindu-mă că au foarte multe comenzi. Am luat țeapă.

Ceasul mult-visat

M-a îndrăgostit iremediabil de un ceas destul de scump, cam cât salariul meu pe o lună, așa că am zis că merită să aștept vinerea reducerilor pentru a mi-l achiziționa. Am fost foarte surprinsă să văd că în acea zi avea 77% reducere. Evident că l-am comandat și am murit de nerăbdare în fiecare zi așteptându-l cu mare interes. Data limită în care urma să fie livrat a fost 7 decembrie, dar nu au dat niciun semn, așa că le-am trimis un mail. Mi-au spus că încă nu a ajuns la ei, că încă nu a plecat din depozitul furnizorului, că își cer scuze, bla, bla.

Îmi făcusem și eu niște calcule și este foarte posibil ca, dacă va mai veni, să nu mai fiu în București să îl ridic. Am să pun aici și mailul trimis ca să vedeți și voi cum se scuză o companie de o asemenea talie în fața unei fete pentru un ceas de câteva sute de lei. Sunt profund dezamăgită și le-am și transmis că nu voi mai face cumpărături din magazinul lor online. Am spus despre experiența aceasta a mea pentru că poate veți fi puși într-o situație similară. Nu știu cum ați face voi, dar eu o să-l primesc chiar și cu întârziere( dacă va mai veni vreodată) doar pentru că mi-a plăcut prea tare și a fost o reducere considerabilă.

„Intelegem ca este o situatie neplacuta si ne pare rau inca o data pentru acest lucru.

Daca comanda dvs ajunge si nu mai sunteti in oras, puteti reveni catre noi si vom solicita retinerea coletului. Eu am trimis acum si o sesizare catre furnizori, sper ca produsul dvs sa fie livra cat mai repede posibil.

In speranta unei viitoare colaborari fara cusur, va multumim pentru intelegerea si rabdarea cu care ati abordat aceasta situatie neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca astfel de incidente sa nu se mai repete.

Pentru orice alte informatii va stam la dispozitie cu cea mai mare placere.

O zi cat mai frumoasa in continuare!”

 

Angelina

Recent Posts

Tabăra de Lectură pentru Adulți: Ediția a X-a merge la Castelul Maria din Hunedoara

Ne pregătim să începem anul 2025 cu o nouă ediție a mult așteptatei tabere de…

2 săptămâni ago

BOOK CLUB în București, Brașov, Constanța, Iași, Sibiu: Copilul de la Auschwitz

Clubul de lectură iCarte, iParte este mai mult decât un loc de întâlnire pentru cititori;…

o lună ago

25 ianuarie 2025: Clubul de carte din Constanța cu romanul Copilul de la Auschwitz

La Constanța, iubitorii de lectură au ocazia să se adune pentru un eveniment special, dedicat…

o lună ago

Club de lectură în Brașov: Copilul de la Auschwitz, de Lily Graham

În cadrul întâlnirii din luna ianuarie a Clubului de Lectură, vom organiza un eveniment special…

o lună ago

BOOK CLUB 2025: Copilul de la Auschwitz

Un nou an aduce cu sine oportunități de a descoperi, de a învăța și de…

o lună ago

Book Club iCarte, iParte: O întâlnire specială pentru comemorarea victimelor Holocaustului

Luna ianuarie  vă asteaptă cu un nou club de lectură by iCarte, iParte dedicat iubitorilor…

o lună ago