Descopera

Țeapa pe care am luat-o de la un celebru magazin online după ce am comandat un ceas de Black Friday

Când era perioada aceea cu Black Friday-ul eu v-am tot încurajat să profitați de oferte și să achiziționați cu grijă. Chiar eu însămi am picat în plasă. Am comandat un ceas pe un site extrem de celebru, poate chiar cel mai mare din România, acela su logo verde și nume de animal gri. Cred că știți foarte bine la ce mă refer. Am comandat și am așteptat cumințică aproape o lună să ajungă, tolerând perioada îndelungată de așteptare, gândindu-mă că au foarte multe comenzi. Am luat țeapă.

Ceasul mult-visat

M-a îndrăgostit iremediabil de un ceas destul de scump, cam cât salariul meu pe o lună, așa că am zis că merită să aștept vinerea reducerilor pentru a mi-l achiziționa. Am fost foarte surprinsă să văd că în acea zi avea 77% reducere. Evident că l-am comandat și am murit de nerăbdare în fiecare zi așteptându-l cu mare interes. Data limită în care urma să fie livrat a fost 7 decembrie, dar nu au dat niciun semn, așa că le-am trimis un mail. Mi-au spus că încă nu a ajuns la ei, că încă nu a plecat din depozitul furnizorului, că își cer scuze, bla, bla.

Îmi făcusem și eu niște calcule și este foarte posibil ca, dacă va mai veni, să nu mai fiu în București să îl ridic. Am să pun aici și mailul trimis ca să vedeți și voi cum se scuză o companie de o asemenea talie în fața unei fete pentru un ceas de câteva sute de lei. Sunt profund dezamăgită și le-am și transmis că nu voi mai face cumpărături din magazinul lor online. Am spus despre experiența aceasta a mea pentru că poate veți fi puși într-o situație similară. Nu știu cum ați face voi, dar eu o să-l primesc chiar și cu întârziere( dacă va mai veni vreodată) doar pentru că mi-a plăcut prea tare și a fost o reducere considerabilă.

„Intelegem ca este o situatie neplacuta si ne pare rau inca o data pentru acest lucru.

Daca comanda dvs ajunge si nu mai sunteti in oras, puteti reveni catre noi si vom solicita retinerea coletului. Eu am trimis acum si o sesizare catre furnizori, sper ca produsul dvs sa fie livra cat mai repede posibil.

In speranta unei viitoare colaborari fara cusur, va multumim pentru intelegerea si rabdarea cu care ati abordat aceasta situatie neplacuta si va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca astfel de incidente sa nu se mai repete.

Pentru orice alte informatii va stam la dispozitie cu cea mai mare placere.

O zi cat mai frumoasa in continuare!”

 

Angelina

Recent Posts

Club de lectură în Constanta: Lista de Yomi Adegoke

Sâmbătă dimineața, la Tomis Hub din Constanța, ne-am adunat pentru a dezbate cartea „Lista” de…

o zi ago

Club de lectură în Brașov: Lista de Yomi Adegoke

Sâmbată dimineața, la Fract Restaurant din Brașov, ne-am reunit pentru a explora subiectul complex al…

2 zile ago

BOOK CLUB: Lista de Yomi Adegoke (București)

În acest weekend cititorii din Bucuresti, Constanţa şi Braşov s-au reunit pentru a discuta despre…

2 zile ago

Atelier de Scriere Creativă: Din Tabăra de Lectură

STICLUȚA Mă găsesc privind spre valurile care se sparg și mă surprind pierdut în gânduri,…

4 zile ago

Atelier de scriere creativă: Concurs cu premii în București

Ce planuri ai vineri seară, pe 8 noiembrie? Vin cu o invitație către tine, să…

5 zile ago

BOOK CLUB cu Editura TREI: Lista, de Yomy Adegoke (București, Brașov, Constanța)

Te invităm să ni te alături la următorul nostru club de lectură, dedicat romanului "Lista", de…

o săptămână ago