Acasă RoxanaB Cuvinte din sufletul meu Cum să scapi de burtică, în doar o săptămână. Dietă proprie

Cum să scapi de burtică, în doar o săptămână. Dietă proprie

Înainte de a începe o dietă, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să-ți măsori talia. În urmă cu o săptămână aveam 69 cm. Nu știu unde considerați voi talia, dar vă spun unde am măsurat eu. La fel ca atunci când croiesc o fustă sau o rochie, și acum am măsurat puțin deasupra buricului (cu 1-2 cm mai sus de buric). Însă nu cu partea asta am eu o problemă, ci cu cea de mai jos, unde am… 75 cm :).

Aș fi vrut să fac o detoxificare completă și corectă, doar cu fructe și legume, dar cum știți deja că unul dintre motto-urile mele este „Fără carne nu există viață” :), nu aveam cum să nu includ puțină și în această dietă. Am încercat, zău, chiar aș vrea să mă hrănesc și eu doar cu frunze de salată și cu spanac, însă mă doare stomacul, mă simt înfometată. Și nu acesta este scopul, atunci când ții o dietă. A te înfometa și a renunța la proteine ar fi boală din start.

Așadar, iată cum am început. Mai jos vorbesc doar de mâncat și băut, însă nu uitați că sportul este „mama” tuturor dietelor, deci recomand exercițiile pentru abdomen în fiecare seară. Veți vedea, în această dietă, că veți băga continuu în voi :D. Mie, una, mi se făcea tot timpul foame.

În fiecare dimineață, când te trezești, bea un pahar de apă calduță cu lămâie (dacă știi că nu stai prea bine cu inima, renunță la lămâie). Și apoi, poți urma cele de mai jos :).

Ziua I:

Dimineața: Suc proaspăt din morcov, măr și pătrunjel + un ou fiert.
Prânz: piept de pui la grătar + salată de roșii cu castraveți
După-masă: același suc pe care l-am băut și dimineață + o turtă dulce.
Seara: legume la grătar.

Ziua II:

Dimineață: Păstrăm sucul, dar înlocuim oul cu un cartof fiert.
Prânz: legume la grătar + o pulpă de pui la grătar.
După-masă: o felie pâine prăjită.
Seara: salată de rucola cu somon.

Ziua III:

Am sărit peste micul dejun. Nu vă recomand să faceți la fel, desigur, dar dacă așa s-a întâmplat la mine, nu pot să vă îndrug povești, așa că vă spun ce am mâncat în ziua respectivă.
Prânz: suc de fructe, un ou „zdrobit” în tigaie în foarte, foarte puțin ulei, o jumătate de roșie, un castravete și câteva măsline. Și am mai pus și o felie de pâine făcută pe grill :).
După-masă: 3 biscuiți simpli.
Seara: o conservă de pește cu puțină zeamă de lămâie.

Ziua IV:

Dimineața: un morcov.
Între dimineață și prânz (pe la 11.00): o felie de pâine uscată (sunt unele foarte bune, italienești, pe care le găsim în Mega).
Prânz: ciorbiță de legume.
După-masă: salată verde cu roșii, ceapă verde și castraveți.
Seara: Porumb fiert (de când așteptam să apară porumbul!). Am băgat vreo doi, că prea erau buni.

Ziua V:

Dimineață: două felii de unt pe pâine la grill.
Prânz: salată verde, roșii, castraveți, ton și măsline.
După-masă: o turtă dulce.
Seara: pui la grill.

Ziua VI:

Dimineață: omletă + iaurt.
Prânz: ciorbiță de cartofi.
După-masă: 5 biscuiți + o bucățică ciocolată (o primisem, era pe birou, am zis să gust, că-i păcat – nu știu cine mi-a pus-o pe birou, dar am zis că e drăguț să gust măcar, chiar dacă nu mă omor cu ciocolata, în general).
Seara: parizer (!!!). Chiar așa, parizer cu pâine prăjită. Nu m-am putut abține, zău. Intrasem în magazin după fructe. Dar când am dat cu nasul de parizerul acela de pui de la Sergiana, s-a terminat! :)))

Ziua VII (finally, am ajuns și în ultima zi – deși n-are importanță, pentru că mâine o iau de la capăt). Asta a fost ieri, sâmbătă.

Dimineață: Iar am sărit peste micul dejun. Doar am băut apă de dimineață, când m-am trezit. Abia la ora 14.00 am mâncat 😓. Am făcut suc de morcov cu măr și pătrunjel și am făcut o omletă cu ceapă verde.
Prânz – ora 17.00, adică: o felie de pepene (yammy! nu mâncasem mână acum).
Seara: bruschette cu somon.

După cum vedeți, nu este o dietă prea grea. Dar țineți cont că aceasta este o dietă gândită de mine și concepută special pentru mine, care am 51 de kilograme. Eu nu doresc să slăbesc mai mult de un kg. Tot ce am vrut a fost să scap de surplusul de grăsime de pe burtă. Și rezultatele au început să apară. Recunosc, n-am urmat dieta de mai sus ca la carte. A fost ziua unei colege la serviciu și a adus „albă ca zăpada”, acea delicioasă prăjitură a copilăriei. Altădată, am avut poftă de un covrig „cu de toate” (așa-i zic eu celui haiducesc de la Luca). Tot ce am respectat a fost să mă țin de abdomene. Și asta trebuie făcut în continuare. Pentru că mai am de lucru. Dar îmi place mâncarea foarte mult, îmi place să mănânc cam tot, mai ales mâncare gătită, de aceea și pun pe mine. Niciodată mai mult de un kilogram – două, însă. Numai că, fiind aproape minionă (1,62 cm), se vede imediat.

Poate am exagerat cu titlul. N-am scăpat complet de burtică, dar este tare ca piatra, vă spun :). Asta are legătură cu abdomenele, bineînțeles. Dacă mă țin în continuare de treabă, încă vreo două săptămâni, am să ajung în punctul în care doresc.

Ah, am uitat! Plec în concediu, deci „pa, dietă”! 😅

Articolul precedent Aripile mele, te rog, nu mi le rupe ! Semnat, un copil
Articolul următor Vin momente în viață când trebuie să te desparți de oameni
Iubesc cărțile. Am crescut cu ele. Am plâns pe ele. Am râs alături de personaje și am suferit deopotrivă. Cărțile au contribuit la dezvoltarea mea de-a lungul anilor. De asemenea, îmi plac oamenii care citesc. Iubesc oamenii care nu citesc, dar se lasă conduși către lectură. Mă bucur că pot contribui cu un grăunte la treaba asta. De aceea, blog. De aceea, vlog. Asta facem aici, în această comunitate de pasionați de citit: împărtășim din ceea ce citim și îi îndreptăm pe alții către citit. “Fiecare trebuie să-și găsească acea cale care i se potrivește cel mai bine. Trenul nu poate merge decât pe șinele de cale ferată” (Yoga Swami).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

error: Content is protected !!