Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Acasă Descopera Cultura generala Despre Heineken și cum a început să-mi placă berea :)

Despre Heineken și cum a început să-mi placă berea :)

1
Despre Heineken și cum a început să-mi placă berea :)

Dacă italienii sunt consumatori de cafea mică, olandezii preferă să bea… o bere mică. Neprogramat, am ajuns în Amsterdam. Iar dacă „ce se petrece în Las Vegas, rămâne în Vegas” :), nu la fel pot spune și despre Amsterdam (sigur, am dreptul să scriu doar despre ceea ce vreau eu să scriu :D). După ce am avut ideea de a vizita Muzeul Torturii (care nu m-a impresionat în mod deosebit; nici nu mi-a displăcut, însă), am zis că e cazul să vizitez ceva care sigur îmi va plăcea. Deja mă plictisesem, sinceră să fiu. Poate și din cauza oboselii, dar după atâta plimbare pe jos, voiam ceva energie, ceva care să mă „activeze”. Și noroc cu berea :).

Mă bucur nespus de această experiență, pentru că, nu doar am aflat destul de multe despre această mare companie, dar m-am și distrat foarte tare. Heineken știe să comunice publicului ce are acesta nevoie, clar. Și, fără îndoială, are reclame foarte bune. Berea Heineken a fost produsă, pentru prima dată, în 1864, de către Gerard Adriaan Heineken, iar în turul făcut prin fabrică sunt prezentați toți urmașii care au dus numele Heineken mai departe.

Pentru cine nu a ajuns încă în Amsterdam, îi recomand să viziteze Heineken Experience, pentru o experiență unică. 17 euro costă biletul. A, primești și bere în banii aceștia. Bașca, îți poți prepara singur berea și ești chiar invitat să fii barman pentru două minute, în care înveți să speli paharul și să-l ții aplecat astfel încât să pui berea perfect, cu nici mai multă, nici mai puțină spumă decât trebuie ;). Sunt patru etaje și peste 15 atracții, unde poți face nu doar fotografii, ci și video pe care le primești apoi pe mail. Nu mai spun, vei degusta berea Heineken nefiltrată, așa cum este ea înainte de gustul final (nașpa :D).

AICI BERE BUNĂ ȘI NU NUMAI 🙂 

Așadar, pasionați de bere sau nu, merită să aveți parte de o astfel de experiență. Până azi, eu am fost consumatoare doar de un singur fel de bere: oricare, dar cu lămâie (deși cel mai mult îmi place Zipfer). Însă azi, la fabrică, am băut mai multă bere ca niciodată. Și mi-a și plăcut :P.

Articolul precedent Ce-ai făcut cu atâta viață…?
Articolul următor „Păpușile” Cartierului Roșu din Amsterdam
Iubesc cărțile. Am crescut cu ele. Am plâns pe ele. Am râs alături de personaje și am suferit deopotrivă. Cărțile au contribuit la dezvoltarea mea de-a lungul anilor. De asemenea, îmi plac oamenii care citesc. Iubesc oamenii care nu citesc, dar se lasă conduși către lectură. Mă bucur că pot contribui cu un grăunte la treaba asta. De aceea, blog. De aceea, vlog. De aceea, scriitoare. De aceea content writer. De aceea, realizator și moderator emisiune radio. Mai ales, de aceea Organizator evenimente culturale (Book Club, Books&Wine, Book Camp. Toate sub brandul cultural iCarte, iParte. Asta facem aici, în această comunitate de pasionați de citit: împărtășim din ceea ce citim și îi îndreptăm pe alții către citit. “Fiecare trebuie să-și găsească acea cale care i se potrivește cel mai bine. Trenul nu poate merge decât pe șinele de cale ferată” (Yoga Swami).

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

error: Content is protected !!