Acasă Lifestyle Ce ochelari mi-am luat cu 3000 RON de la Lensa

Ce ochelari mi-am luat cu 3000 RON de la Lensa

0
Ce ochelari mi-am luat cu 3000 RON de la Lensa

Ce ochelari mi-am luat cu 3000 RON de la Lensa, dar și câte perechi, asta e și mai interesant. Mai exact, patru perechi, una de vedere, trei de soare. O să vă întrebați, probabil, de ce patru perechi.

Păi, simplu: aveam nevoie să schimb ochelarii de vedere (la cei vechi mi s-au cam zgâriat lentilele), iar ochelarii de soare nu mai spun, că nu îi mai schimbasem de vreo… hm, zece ani. Noroc că Dolce&Gabbana și Ray-Ban fac ochelari fără rabat la calitate, motiv pentru care încă sunt buni. Tot la fel am ales și acum, branduri pe care le cunosc și cu care știu că nu dau greș.

REDUCERI DE 90% LA LENSA

Două magazine. Mii de ochelari. Zeci de consultanți. Consultație gratuită. Reduceri uriașe. Cam așa ar fi în câteva cuvinte. Am avut parte de o experiență deosebită în lumea ochelarilor de la Lensa, unde eleganța și calitatea se întâlnesc cu reduceri incredibile de 90%, plus consult gratuit. Așadar, în cei 3000 de lei sunt nu doar patru perechi de ochelari de brand, dar și această consultație, care e foarte importantă, mai ales când lucrezi cu ecranele luminoase. Haideți cu mine în această poveste, să aflați care sunt ochelarii pe care i-am ales și de ce.

Ochelari de vedere de la Jimmy Choo

Design simplu îmbinat perfect cu funcționalitatea. Asta mă reprezintă pe mine. Nu că nu mi-ar fi plăcut să încerc ceva mai sofisticat sau, hai să zic diferit față de ce am avut până acum, dar nu orice este pentru oricine. Am ales ce mi se potrivește cel mai bine. Ochelarii de la Jimmy Choo aleși în magazinul Lensa din zona Apaca completează stilul, dar și îmbunătățește claritatea vizuală.

Consultația m-a ajutat să descopăr că mi-a crescut dioptria. Am oferit o informație eronată pe contul de Instagram iCarte, iParte, unde am spus că diptria a rămas aceeași; de fapt, a crescut de la +0,25 la +0,5 la ochiul stâng, iar la cel drept a rămas de 0,5 cum era și înainte. Mi-am simțit ochii obosiți în ultima perioadă, iar asta se datorează lucrului mult în ecranul luminos al telefonului și a faptului că ochelarii vechi au lentilele ușor zgâriate. Specialistul optometrist a notat exact ce lentilă este necesară (și sper, sper să nu mai crească; recomandarea este să îi port permanent, dar recunosc că îi țin doar când lucrez pe laptop ori telefon sau când citesc cărți, în format fizic sau pe Kindle, și când mă uit la televizor). Dacă în luna noiembrie am reușit să citesc nu mai puțin de șapte cărți, stați să vedeți cum o să citesc acum, că am ochelari nou-nouți, cu lentile nou-nouțe:).

Ochelari de vedere Jimmy Choo – LENSA

Ochelari de soare Dolce & Gabbana

Dacă vorbim de un brand italian știm din start că e ceva bun-bun. Dacă mai spui și Dolce&Gabbana, vorbim deja de rafinament (iar acest lucru se datorează atenției deosebite pentru design și calitatea materialelor). Fiecare pereche reflectă estetica sofisticată a brandului, integrând elemente inovatoare într-un mod care evidențiază eleganța și originalitatea. Am probat multe perechi și am fost între aceștia și Prada. Cei din urmă erau puțin măricei pentru fața mea. Consultanții din magazinele Lensa și-au făcut treaba până la capăt și m-au ajutat cu revomandări și sugestii asfel încât să mă simt bine când port acei ochelari.

Ochelari Dolce&Gabbana – LENSA

Ochelari de soare Ray-Ban

Dacă tot am avut niște cohelari RayBan pe care i-am purtat zece ani (cred că în 2012 i-am luat, din Londra, modelul Aviator). Marcă italiană de ochelari de soare și ochelari de lux fondată în America, Ray-Ban a fost creată în 1936 de compania americană Bausch & Lomb și este cunoscută pentru liniile sale de ochelari de soare Wayfarer și Aviator. Cu toate că modelul Aviator vine puțin-puțin mare pentru fața mea, am ales din nou să-i port, pentru că este un model care îmi place foarte mult. Și totuși, nu-mi vin rău:).

Ochelari Ray-Ban – LENSA

Ochelari de soare Vogue

Ma simt foarte fashionistă cu modelul acesta de ochelari de soare. Ador culoarea Burgundy și mi se potrivește de minune. Chiar va fi un accesoriu esențial pentru zilele frumoase și călduroase din 2024 (pentru că da, pe aceștia i-am gândit special pentru anul ce vine).

Ochelari Vogue – LENSA

Fotografii realizate de George Rotărescu
Magazinele Lensa în România

Lensa, un brand 100% românesc, a căruit poveste a început în 2013, oferă oportunitatea de a îmbrățișa moda și claritatea vizuală la prețuri foarte avantajoase. Cele trei perechi de ochelari pe care le-am luat – de la Jimmy Choo, Dolce&Gabbana, Vogue și Ray-Ban – reprezintă o investiție în stilul personal și sănătatea ochilor.

În total, în România, sunt 75 de magazine Lensa. În fiecare dintre ele aveți la dispoziție ochelari de vedere, ochelari de soare, lentile de contact, lentile colorate. Accesați linkul pentru a beneficia de reducerile de până la 90% și de consultația gratuită.

INTRĂ AICI ȘI FĂ O CONSULTAȚIE GRATUITĂ LA LENSA

**Pentru alte fotografii și filmulețe cu ochelarii, vor apărea pe Youtube, pe Facebook și Instagram mai multe materiale.

Articolul precedent SINGLES PARTY: O noapte memorabilă în București
Articolul următor Club de Lectură iCarte, iParte la Palatul Noblesse
Iubesc cărțile. Am crescut cu ele. Am plâns pe ele. Am râs alături de personaje și am suferit deopotrivă. Cărțile au contribuit la dezvoltarea mea de-a lungul anilor. De asemenea, îmi plac oamenii care citesc. Iubesc oamenii care nu citesc, dar se lasă conduși către lectură. Mă bucur că pot contribui cu un grăunte la treaba asta. De aceea, blog. De aceea, vlog. De aceea, scriitoare. De aceea content writer. De aceea, realizator și moderator emisiune radio. Mai ales, de aceea Organizator evenimente culturale (Book Club, Books&Wine, Book Camp. Toate sub brandul cultural iCarte, iParte. Asta facem aici, în această comunitate de pasionați de citit: împărtășim din ceea ce citim și îi îndreptăm pe alții către citit. “Fiecare trebuie să-și găsească acea cale care i se potrivește cel mai bine. Trenul nu poate merge decât pe șinele de cale ferată” (Yoga Swami).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

error: Content is protected !!