Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Acasă Citate Cea mai emoționantă reclamă din 2018.

Cea mai emoționantă reclamă din 2018.

0
Cea mai emoționantă reclamă din 2018.

Puține sunt acele reclame pe care le înțeleg. Unele chiar n-au nicio noimă. Când mergeam la reclame ca figurație, mereu mă întrebam de ce naibii mă puneau în atâtea cadre, ce voiau să scoată în evidență, cum oare va arăta reclama aia la final. Mi-a venit în minte acum una dintre ele, la bere. Mă îmbrăcaseră într-un costum de extraterestru, mă urcaseră pe platforma unei mașini și, evident, trebuia să filmez nemișcată. În asta a constat toată reclama. Nemișcată, extraterestru, cu berea în mână, în diferite cadre :D. Și, desigur, în reclamă am apărut maxim 20 de secunde, dar eu filmasem vreo 12 ore. Ăă, 14, că făcusem overtime. 

Revenind la reclama despre care scriu, este una dintre cele mai emoționante, așa cum spuneam și în titlu. Clipul, realizat de Toyota, prezintă povestea lui Lauren Woolstencraft, campioană în cadrul Jocurilor Paralimpice (opt medalii olimpice!). Piesa de pe fundal este și ea foarte frumoasă și bine aleasă, la fel de emoționantă, dar și pozitivă.

 

Articolul precedent Eu, dac-aș fi fost bărbat…
Articolul următor Cover story: Tuberoze şi Gabrielle Chanel – povestea unui parfum unic
Iubesc cărțile. Am crescut cu ele. Am plâns pe ele. Am râs alături de personaje și am suferit deopotrivă. Cărțile au contribuit la dezvoltarea mea de-a lungul anilor. De asemenea, îmi plac oamenii care citesc. Iubesc oamenii care nu citesc, dar se lasă conduși către lectură. Mă bucur că pot contribui cu un grăunte la treaba asta. De aceea, blog. De aceea, vlog. De aceea, scriitoare. De aceea content writer. De aceea, realizator și moderator emisiune radio. Mai ales, de aceea Organizator evenimente culturale (Book Club, Books&Wine, Book Camp. Toate sub brandul cultural iCarte, iParte. Asta facem aici, în această comunitate de pasionați de citit: împărtășim din ceea ce citim și îi îndreptăm pe alții către citit. “Fiecare trebuie să-și găsească acea cale care i se potrivește cel mai bine. Trenul nu poate merge decât pe șinele de cale ferată” (Yoga Swami).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

error: Content is protected !!