Acasă TOP City Break Florența. De ce e considerat un oraș superb

City Break Florența. De ce e considerat un oraș superb

Florenta

Am fost în Florența de trei ori și n-aș rata ocazia să o mai văd o dată și încă o dată, oricând. Am luat-o la pas în plină iarnă, am descoperit-o primăvara și m-am îndrăgostit iremediabil, a treia oară, într-o toamnă timpurie, când am simțit-o mai colorată și mai vie ca niciodată. Până să ajung în capitala regiunii Toscana, pentru mine, Roma însemna Italia și… cam atât. Roma este unică, Florența este diferită.

Am vizitat multe orașe din Italia pentru că este o țară care mă fascinează, cu tot ce reprezintă ea. Tocmai de aceea, mi-am permis să fac un top, iar Florența este prima după capitală.

Cum am ajuns în Florența

Prima dată am mers în interes de serviciu, când, repet, știam doar Roma și eram convinsă că niciun alt oraș nu mă va captiva atât. Am stat doar trei zile, însă mi-am făcut timp să mă bucur și să explorez Firenze. Și pentru că nu am avut destulă vreme, am promis că voi reveni, fără serviciu. Și s-a întâmplat. Am ajuns cu avionul, puțin peste o oră. Am aterizat pe aeroportul Americo Vespuci, la o distanță de aproximativ 30 de minute de centrul orașului. Ca variante de ajuns spre oraș, poți opta pentru serviciile de transfer pentru care plătești 12 euro, sau autobuzul. Cel puțin, așa era ultima dată.

Domul din Florenta

Ce prețuri sunt în Florența la cazare și masă

La cazare, prețurile variază, în funcție de zonă și perioadă, așa cum e cam peste tot, de altfel. Dacă vorbim de hotelurile centrale, de două stele, prețul variază între 200 și 250 de euro pentru trei nopți, cu mic dejun inclus. În funcție de numărul stelelor și, implicit, de serviciile oferite, prețul crește. Pentru patru-cinci stele, deja trebuie să scoți din buzunar 50-60 de euro în plus. Vorbim tot de centru. De exemplu, Hotelul Albani, situat la aproximativ 300 de metri de gara Santa Maria Novella.

Florenta

Pentru o masă, dacă vrei la restaurant, patru-cinci euro o pizza, nouă-zece euro o porție de paste carbonara sau cu fructe de mare. Nu cred că mai e necesar să spun că sunt foarte gustoase, doar vorbim de Italia. Salatele, opt-nouă euro, o bere pe care v-o și recomand, de altfel, berea roșie, patru euro. Dacă ești pe fugă și vrei să-ți iei la pachet, te saturi cu o felie de pizza, de un euro jumate.

Ce poți face în Florența

În primul rând ți-ar trebui măcar trei zile ca să o descoperi, apoi, dacă vrei să revii, ai doar de câștigat. Domul din Firenze este primul obiectiv, care nu trece niciodată neobservat de turiști, Muzeul Domului, turnul cu Clopot, catedrala și Cupola (pentru care îți trebuie bilet și răbdare să stai la coadă) și, neapărat, Palatul Uffizzi. Recomad mersul pe jos pentru că Florența are niște locuri absolut superbe, cu străduțe medievale, catedrale renascentiste și biserici gotice, medievale. De asemenea, recomand, mai ales dacă se merge în cuplu, plimbările de pe Arno, râul care străbate capitala Toscanei.

Raul Arno

City Break Florența. Concluzii

Florența este o minunăție de oraș. Nu știu dacă am reușit să te conving cu mica mea recenzie, dar, dacă nu mă crezi, poți încerca. Ce ai de pierdut? De altfel, capitala Toscanei, din punctul meu de vedere, este unul dintre cele mai romantice orașe, romantism dat de râul Arno împreună cu lumina care-l străbate și în care se oglindesc zeci de chipuri îndrăgostite, oprite pe pod pentru a imortaliza momentul unic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

error: Content is protected !!