Acasă Arhiva Recenzie: „Ecoul iubirii” de Eliana Popa

Recenzie: „Ecoul iubirii” de Eliana Popa

2

Anul 2020 este anul în care am decis că trebuie să dau mai multe șanse autorilor contemporani. Sunt autori care merită să fie cunoscuți și apreciați. Este a treia carte scrisă de un autor român pe care am citit-o (într-o lună) și sincer… le recomand pe toate trei (recenziile le găsiți aici și aici).

„Ecoul iubirii” este povestirea unei iubiri imposibile dintre două persoane care se încăpățânează totuși să iubească, chiar dacă suferințele trecutului le influențează prezentul.

Titlu: Ecoul iubirii

Autor: Eliana Popa

Gen: Romance, dramă

CARTEA POATE FI ACHIZIȚIONATĂ ONLINE DE AICI

Ioana este o adolescentă timidă, care se află în clasa a XII-a și se pregătește pentru BAC. Este crescută de bunica ei. Nu dorește să fie populară, dar știe cu exactitate ce vrea să facă și care îi sunt țelurile, fiecare moment îi este programat și fiecare clipă este gândită dinainte. Lucrează ca dădacă în timpul liber și are visuri mărețe. Atunci când Alex dă peste ea, la propriu, totul îi scapă de sub control.

Alex este un tânăr chipeș și misterios, carismatic și un gentleman desăvârșit… sau așa pare la prima vedere. Atunci când destinul i-o pune în cale pe Ioana, lumea lui capătă sens. Este conștient de tot ceea ce nu trebuie să facă, dar îi este imposibil să stea departe de ea. Își impune să păstreze distanța, dar inima lui vrea altceva așa că… ignoră vocea rațiunii și își ascultă glasul inimii.

Sentimentele dintre ei se dezvoltă așa de frumos, încât ei preferă să ignore toate semnele și nu fac decât să își trăiască dragostea. Doar că… nu te poți ascunde la infinit de toți și de toate. Realitatea te ajunge din urmă, fie că vrei sau nu și până la urmă trebuie să ieși în fată și să dai piept cu problemele vieții cotidiene.

Ioana ajunge rapid să fie dependentă de iubitul ei. Mirosul, gustul și atingerea lui o înnebunesc, este fericită când este cu el și îi este dor atunci când nu sunt împreună. Nu știe cum a reușit să ajungă de la tânăra care avea tot viitorul planificat, la puștoaica îndrăgostită până peste cap care nu poate să se gândească decât la momentele în care sunt împreună.

Afacerile în care este implicată familia lui Alex și pericolul constant în care se află toți îl fac pe Alex să realizeze că nu îi poate oferi Ioanei toată fericirea pe care aceasta o merită. El știe că trebuie să ia o decizie, doar că nu poate renunța ușor la cea care i-a furat inima și care l-a transformat într-un om infinit mai bun.

O să vă las pe voi să descoperiți dacă dragostea lor a reușit să depășească toate barierele și dacă au reușit să fie fericiți 😊.

Oh… sincer vă spun, nu mă așteptam să îmi placă așa de mult povestea. Modul curat în care povestea e scrisă, personajele care sunt atent conturate și foarte autentice te pun pe tine, cititorul, direct în pielea personajelor. Or să fie personaje pe care o să le detestați la prima „vedere” (… când o să o cunoașteți pe Tanti Nuți, o să îmi dați dreptate), dar și personaje pe care le veți plăcea pe parcurs, dacă le veți da o șansă.

Ioana este un personaj cu care este mă identific foarte mult, iar pe Alex l-am adorat de la prima replică… Ioana a fost cucerită de la prima atingere, eu de la primul cuvânt 😊.

Este o carte foarte faină care te prinde imediat și pe care nu o poți lăsa ușor din mână, odată începută… eu am avut două nopți nedormite ca să pot citi în liniște, dar… je ne regrette rien. Nu știu dacă Eliana are în plan o continuare a cărții însă eu continui să sper că fiecare dintre personaje va avea parte de o poveste. Poate nu o să vă placă de toți la fel de mult, dar credeți-mă, o să îi îndrăgiți.

Pe Eliana o puteți găsi pe Facebook, Instagram și Goodreads.

Lectură plăcută!