Acasă Arhiva Recenzie: „Dragostea pe strada mea” de Roxana Brănișteanu

Recenzie: „Dragostea pe strada mea” de Roxana Brănișteanu

3

Când Roxana mi-a spus că își va publica romanul, am fost uimită, dar foarte entuziasmată. Nu mă așteptam să am ocazia să fiu printre persoanele care vor avea ocazia de a citi cartea înainte de a fi publicată, așa că am fost onorată pentru încrederea acordată.

Modul de a scrie al Roxanei este fluid, relaxant, pe înțelesul tuturor, povestea este cursivă, iar personajele sunt frumos construite. Am citit cartea într-o singură zi și nu am putut să o las din mână, voiam să aflu cum se termină povestea de dragoste dintre Alexandra și Denis.

Titlu: Dragostea pe strada mea

Autor: Roxana Brănișteanu

Gen: Romance

#SpoilerAlert

COMANDĂ ACUM DRAGOSTEA PE STRADA MEA

Cred că nu există femeie care să nu fi suferit din dragoste – sau să nu fi crezut că a suferit – cel puțin o dată. Alexandra este o tânără de 24 de ani, care află că iubitul o înșală cu una dintre prietenele ei. Cum nici căsnicia părinților săi nu a fost una reușită, Alex se întreabă care este motivul pentru care bărbații trădează și decid să își distrugă familiile. Salvarea ei vine de la Corina și Daria, cele mai bune prietene, care nu îi permit să sufere prea mult pentru un bărbat care nu o merită.

Îmbrăcată într-o rochie bej-cappuccino, machiată și înarmată cu tocuri, decide să se simtă bine pentru o seară în oraș cu fetele. În peisaj reapare și Denis, bărbatul de care Alexandra a fost îndrăgostită în adolescență, care se întâmpla să fie și colegul tatălui ei. Denis, actualmente burlac, în vârstă de 36 de ani, este pilot, dar care are și propria lui afacere. Un bărbat chipeș, atrăgător și cu foarte mult bun-simț.

Atunci când o femeie primește atenție de la un bărbat este imposibil să nu se îndrăgostească. O invitație la dans, un buchet de trandafiri, un weekend-surpriză departe de nebunia orașului, o cină romantică, o escapadă la mare sau o invitație la film… toate acestea au transformat o prietenie într-o frumoasă relație de iubire. Totuși, nu atențiile au făcut-o pe Alexandra să se îndrăgostească, ci faptul că Denis a știut să fie aproape de ea și să o consoleze atunci când a avut nevoie, acceptând-o cu bune și cu rele, cu trecut, prezent și viitor.

DRAGOSTEA PE STRADA MEA

Relația lor crește frumos, astfel că Denis consideră că trebuie să facă pasul următor. Cum nimic nu este perfect în viață, bula lor de iubire se destramă în momentul în care Denis dispare din viața Alexandrei, fără nicio urmă. Acum realizează ea, de fapt, ce înseamnă să suferi cu adevărat din cauza iubirii pierdute.

Realizând că este foarte posibil ca omul iubit să nu mai apară în viața sa, decide că este momentul oportun să își creeze propriul drum în viață, să își deschidă propria ei afacere și să se lase în voia unei noi iubiri… ușor de spus în teorie, dacă Denis nu i-ar mai bântui gândurile în fiecare clipă a zilei.

PS: poate poza vă dă o idee cam despre ce afacere e vorba 🙂

Vă las pe voi să descoperiți finalul și să aflați dacă Denis reapare sau nu în peisaj și dacă dragostea apare pe strada Alexandrei. Mai sunt secrete de aflat, pentru că eu nu v-am dezvăluit chiar tot, însă iubirea adevărată trece peste orice… nu-i așa?

Chiar dacă la început am fost un pic sceptică în momentul în care am început să citesc romanul, pe parcurs am prins drag de personajul Denis. Alexandra nu este tocmai pe placul meu pentru că are tendința să analizeze mult prea mult lucrurile și nu știe să se bucure de moment, iar uneori are tendința să fie foarte enervantă, dar vă promit că o să vă placă povestea. Ah, am uitat să vă spun… glicemia mea a ajuns la 1000 de la atâta iubire și dulcegăraie 😊 (totuși țin să menționez că romanul nu este unul foarte siropos, doar că nu sunt eu persoana care să prefere alinturile).

Roxana s-a născut pe 3 mai 1986 în Pitești. A studiat Științele Comunicării (cu specializare în Jurnalism) la Universitatea din Pitești. În prezent, locuiește în București și lucrează în cadrul unei multinaționale.

COMANDĂ LA REDUCERE DRAGOSTEA PE STRADA MEA

Pasiunea pentru scris a început în urmă cu opt ani, când a ales, dintr-un impuls, să-și exprime propriile sentimentele prin cuvinte și astfel a luat naștere acest roman. Este pasionată de citit, pe lista ei de lectură aflându-se mulți clasici ai literaturii universale, are un canal de Youtube unde ne surprinde săptămânal cu vloguri faine și este pasionata de catchball. Iubește mâncarea italienească și preferă să își asezoneze pastele cu un pahar de vin :).

Pe ea o puteți găsi pe Instagram, Facebook și Youtube.

Cartea poate fi achiziționată online de aici.

Lectură plăcută!