Acasă Arhiva Recenzie: Verity

Recenzie: Verity

3
Recenzie: Verity

Când m-am apucat să citesc Verity, am crezut că va fi doar o poveste de dragoste, așa cum eram obișnuită cu romanele lui Colleen Hoover. Nu știam la ce să mă aștept de la roman, însă este un thriller psihologic (sau dramă… căci nu știu exact la ce categorie să încadrez romanul) senzațional. Este o carte care te va ține în suspans de la prima și până la ultima pagină.

I think the idea of me is better than the reality of me.

Lowen Ashleigh este o scriitoare la început de drum care locuiește în New York și care se străduiește să treacă peste dificultățile financiare, agravate din cauza morții mamei ei cu puțin timp în urmă, moment în care primește o oferta care o poate salva de la ruină. Jeremy Crawford, soțul cunoscutei autoare Verity Crawford, a angajat-o pe Lowen să termine de scris o serie de romane de mister ce au avut un mare succes și pe care soția sa nu le mai poate termina din motive de sănătate.

Titlu: Verity

Autor: Colleen Hoover

Gen: Thriller psihologic, dramă

Lowen ajunge la casa familiei, la șase ore distanță de New York, pregătită să sorteze hârtiile și notițele lui Verity, ani de muncă și de cercetare, sperând să găsească material suficient ca să poată începe. Deși se aștepta să fie o sarcina relativ ușoară, ea dă peste un manuscris al unei presupuse autobiografii a autoarei, ce nu se voia a fi citit de nimeni. Pagină după pagină, descoperă o imagine a lui Verity necunoscută tuturor, aflând secrete pe care nu dorea să le știe. Autobiografia deține cele mai întunecate gânduri, frici și dorințe, atât față de copii cât și față de Jeremy, fiind o lectura intensă și care o neliniștește pe Lowen. Ca să fiu sinceră, și eu am fost atrasă de lectura manuscrisului și de gândurile nebune pe care le avea Verity 😊!

Lowen decide să păstreze existența manuscrisului doar pentru ea, fiind conștientă că existența și conținutul acestuia l-ar distruge. Totuși, atunci când Lowen începe să se îndrăgostească de Jeremy, ea realizează că poate profita, fiind convinsă că Jeremy un o va mai iubi odată ce va afla cine este cu adevărat Verity.

What you read will taste so bad at times, you’ll want to spit it out, but you’ll swallow these words and they will become part of you, part of your gut, and you will hurt because of them.

Că veni vorba despre Jeremy, el încă jelește pierderea a doi dintre cei trei copii pe care îi avea cu Verity, două fete gemene, care au murit la șase luni distanță una de cealaltă. El venerează pământul peste care calcă Crew, fiul său, și face tot ceea ce îi stă în putință să fie și mamă și tată și Crew să aibă parte de o copilărie fericită. Pe lângă asta, el trebuie să o îngrijească pe soția lui care este imobilizată la pat în urma unui accident de mașină. Deși el spune că îți iubește soția mai mult ca orice pe lume, se simte imediat atras de Lowen, în ciuda faptului că accidentul lui Verity este relativ recent. Totuși, tind să cred că ceea ce a avut el cu Verity nu a fost neapărat dragoste și mai mult o iubire toxică și obsesivă, iar în persoana lui Lowen a întâlnit o persoana care-l înțelege pe deplin.

Verity… un știu de ce, dar îmi este greu să o descriu. Atât Jeremy, cât și cei care lucrau cu ea, o descriu ca pe o persoană foarte talentată, iubitoare, familistă și alte atribute extraordinare. Când Lowen începe să citească manuscrisul și descoperă fața nevăzută a lui Verity – deși bănuiam un pic ceea ce avea să scrie Verity acolo (deh… ca urmare a multor romane polițiste citite, un prea mă mai surprind multe 😊), m-au făcut să o detest și mai tare.

Nu știu care este adevărul, nu știu dacă Verity a inventat totul sau dacă ceea ce este în manuscris este real. Finalul m-a lăsat cu multe semne de întrebare și mi-ar fi plăcut să fie și o continuare a romanului ca să ne lămurească.

Colleen Hoover discusses her astonishing, accidental literary ...Colleen Hoover s-a născut în 11 Decembrie 1979 în SUA.

A studiat asistența socială și mai apoi a lucrat în acest domeniu, când a început să scrie, fiind inspirată de cazurile întâlnite, însă fără a avea intenția de a publica. Primul său roman, „Slammed”, a apărut pe rețelele de socializare și rețelele dedicate literaturii și a avut un foarte mare succes, așa că a continuat să scrie, devenind #1 New York Times Bestseller Author.

Până în prezent, a scris 22 romane și numeroase povestiri. Mai multe detalii despre romane, puteți găsi pe site-ul autoarei.

Articolul precedent Recenzie: Belgravia
Articolul următor Ce filme și seriale adaptate după cărți vor apărea în 2021
Wife & daughter. Coffee addict. Traveler. Blood donor. ECO Volunteer. Book lover. Mi-am descoperit pasiunea pentru citit la 16 ani când tata mi-a dat să citesc pentru prima data un roman polițist, iar de atunci citesc cât de mult pot. Prin intermediul cărților pot să călătoresc în trecut, pot să devin o altă persoană, pot să trăiesc prin intermediul personajelor. Iubesc să călătoresc, să cunosc locuri și persoane noi. De fiecare dată când reușesc să văd un loc nou, simt că mi se deschid noi orizonturi.